Eurovaistinė“ pristato atnaujintą logotipą ir šūkį

www.lsveikata.lt
2020-08-04
Pagrindinis šalies vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ nuo rugpjūčio visuomenei pristato naują pozicionavimą. Kartu su naujomis mažomis kainomis vaistinėse atnaujinamas ir įmonės logotipas. Vietoj tarptautinio vaistinių simbolio taurės su ją apsivijusia gyvate – naujas šūkis ir procento ženklas.
Eurovaistinė“ pristato atnaujintą logotipą ir šūkį

Koronaviruso pandemija pakeitė dalies gyventojų įpročius, gyventojus neramina pasikeitusi ekonominė padėtis, ruošiantis antrai koronaviruso bangai visi stengiasi ne tik stiprinti sveikatą, bet ir taupyti.
Vaistinių tinklo valdybos pirmininkė Ingrida Damulienė sako, kad verslui šiandien ypač svarbu imtis iniciatyvos.

„Dešimtimis procentų sumažinome kainas vaistinėse, klientams siūlome sveikata pasirūpinti už itin mažą kainą. Nuo šiol sakome – jauskitės gerai sutaupę. Norime, kad klientai vaistinėse ne tik gautų profesionalias konsultacijas, bet ir sutaupytų“, – sako I.Damulienė.
 
Viską pakeičiantis žodis
Logotipas yra bene labiausiai koncentruotas kanalas, kurį prekės ženklas pasitelkia savo idėjoms komunikuoti. „Eurovaistinė“ norėdama atkreipti dėmesį į klientams siūlomas neeilines nuolaidas, laikinai pakeitė ir patį vaistinių tinklo logotipą ir šūkį.  „Žalią kryžių logotipe pakeitė procento ženklas, o šūkį „Jauskitės gerai“ vienas žodis iš įvaizdinio pavertė į „kaininį“. Dabar jis skamba taip: „Jauskitės gerai sutaupę“, – dėsto „Adell Taivas Ogilvy“ kūrybos vadovas Dominykas Žilėnas.
Šį logotipą klientai galės matyti vaistinių tinklo reklaminėje medžiagoje, vaizdo reklamose spaudoje, internete ir televizijoje, šūkis lydės pranešimus radijo stotyse.
 
I.Damulienė sako, kad keisti logotipą ir šūkį buvo svarbus žingsnis norint dar labiau atkreipti dėmesį į pasiūlymus, norime parodyti, kad siekis sutaupyti šiandien yra aktualus mums visiems.
Pavyzdžių, kai žinomas prekės ženklas laikinai pakeičiamas, siekiant komunikuoti kokią nors idėją, yra nemažai. Šio žingsnio yra ėmėsi įvairūs gerai žinomi prekės ženklai – „McDonalds“, „Coca-Cola“, „Lacoste“, BMW ir kiti.

 

Komentuoti:

Vardas:
Komentaras:

    Gydytojas ir pacientas


    J.Buterlevičiūtė: gyventi kančioje nėra normalu

    J.Buterlevičiūtė: gyventi kančioje nėra normalu

    „Jis taip vaitodavo iš skausmo, kad galvą užsidengdavo pagalve“, – apie sunkiai sergančiųjų kasdienybę pasakoja skausmo specialist...
    A.Slatvickis: esu geriausias specialistas, gydantis priklausomybes

    A.Slatvickis: esu geriausias specialistas, gydantis priklausomybes

    „Esu geriausias specialistas, gydantis priklausomybes“, – nebesikuklina profesinės stiprybės pripažinti Klaipėdo...

    razinka


    Sveika šeima


    Pogimdyvinės depresijos skyrius? Kodėl gi ne!

    Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba (LGKT) pateikė siūlymą Sveikatos apsaugos ministerijai steigti skyrius, neatskiriančius psichologines problemas patiriančios mamos ir naujagimio. „Sunkiausiose situacijose reikia pritaikytų sąlygų, paruoštų specialistų ir papildomo laiko. Vien skyriaus įsteigimas problemos nei&scaro...

    Pakalbėkim apie tai


    Svetur


    Vienas kraujo lašas atskleis, kiek liko gyventi

    Naujas tyrimas rodo, kad paprastas kraujo ar seilių testas gali padėti nustatyti tikėtiną gyvenimo trukmę. „Medical News Today“ skelbia, kad šis tyrimas atveria naujas galimybes ankstyvai diagnostikai ir tikslinėms intervencijoms, padedančioms išlaikyti gerą žmogaus sveikatą amžėjant.

    Redakcijos skiltis


    Komentarai


    Pažinti sapioseksualą
    Henrikas Vaitiekūnas Pažinti sapioseksualą
    Kai kelionė tampa gyvybės klausimu: onkologinių pacientų pavėžėjimas
    Marius Čiurlionis Kai kelionė tampa gyvybės klausimu: onkologinių pacientų pavėžėjimas
    Socdemų sveikatos reforma Jums kainuos sveikatą ir pažeis Konstituciją
    Vytautas Mitalas Socdemų sveikatos reforma Jums kainuos sveikatą ir pažeis Konstituciją

    Naujas numeris