Žinoma Lietuvos stilistė Agnė Gilytė, prieš ketverius metus išleidusi prekės ženklą ,,Capsule by Agnė Gilytė“ sako pastebinti sąmoningesnį bei tvaresnį moterų požiūrį į madą, makiažą, šukuoseną. Lietuvės, pasak stilistės, vis dažniau pirmenybę teikia drabužių kokybei, todėl renkasi įsigyti vieną kokybišką rūbą vietoj kelių pigesnių.
A.Gilytės naujas projektas „Tas pats drabužis – skirtingas gyvenimas“
- Agne, kaip apibūdintumėte spintos kapsulės koncepciją?
- Spintos kapsulė yra toks požiūris į spintą, kai jums tinkančių drabužių nėra daug, tačiau jie tinka jums pagal figūros tipą, spalviškai, pagal kirpimą. Individualiai jums parenkami tinkami audiniai, kad būtų lengva derinti tarpusavyje. Pateiksiu antipavyzdį: margas švarkas, gėlėtos palaidinės ar languotos pėdkelnės sunkiai galėtų būti spintos kapsulės dalimi, kadangi yra sunkiai tarpusavyje derinami daiktai. Taigi, trumpiau sakant, spintos kapsulė – tai baigtinis daiktų kiekis, iš kurių būtų galima sukurti maksimalų derinių skaičių.
- Kokie gaminiai iš jūsų kuriamo prekinio ženklo ,,Capsule by Agnė Gilytė” populiariausi, labiausiai mylimi klienčių?
- Kalbant apie rudens sezoną, tai būtų balti klasikiniai marškinėliai, juodas klasikinis švarkas, baziniai balti marškiniai, kurie yra šiek tiek didinti, pagaminti iš „vyriškos“ – storesnės ir standesnės – medvilnės. Skolinamės elementus iš skirtingų stilistikų, kad sukurtume maksimaliai universalų ir kuo didesnei auditorijai patrauklų produktą. Kadangi planuojame, jog klientės mūsų rūbus dėvės ilgai, nuolat juos derins tarpusavyje, jų kokybė, žinoma, turi būti itin gera – kad būtų atsparūs skalbimui ir lyginimui.
- Kiek domėjausi, į jūsų kuriamų drabužių sudėtį įeina ir kašmyras, taigi renkatės tikrai aukščiausios kokybės audinius...
- Taip, tačiau norėčiau pridurti, jog kašmyras yra pakankamai lepi medžiaga, reikalaujanti nemažai priežiūros, taip pat linkusi į pasiburbuliavimą. Galėčiau išskirti ir vieną praktišką audinį, kurį taip pat siūlome – vilną su truputėliu elastano arba poliesteriu. Toks audinys nesiburbuliuoja, nesitampo, išskalbus greičiau džiūva.
- Kelintus metus jau gyvuoja “Capsule by Agnė Gilytė”?
- Mūsų prekiniam ženklui ką tik pradėjo eiti ketvirtieji metai. Tiesa, įdomumo dėlei galiu atskleisti, jog mūsų asortimente yra tam tikra dalis rūbų, kurie nesikeičia, tai yra nusipirkus juos prieš trejus metus, asortimente rasite tokius pačius ir šiandien. Tai – kelnės, švarkas, marškiniai, marškinėliai, kelios suknelės. Šie rūbai – pamatų pamatas, be kurio neįsivaizduoju nė vienos spintos. O kita siūlomo garderobo dalis yra nauja spintos kapsulė, besikeičianti kas sezoną. Tarkime, šį rudenį pasiūlėme liemenę, pernai – golfus, o pavasarį turėsime margas sukneles. Šie daiktai tinka, jei nori atsinaujinti, papildyti jau turimą spintos pagrindą.
Beje, pastebiu, kad moterys mažiau apsikrauna daiktais. Gerai pasveria, ar naujas pirkinys tiks prie jau turimų drabužių, ar jis bus kokybiškas, neišsitampys jau po pirmo skalbimo. Taip pat džiugina tai, kad lietuvės aklai nebesivaiko mados tendencijų – nebesirengia rūbo tik todėl, kad jis tą sezoną populiarus. Matau, kad moterys ima mąstyti itin praktiškai ir dėl to daug išlošia: rinkdamosi kokybiškesnius daiktus, sutaupo ne tik pinigų, bet ir laiko – kokybiškus audinius prižiūrėti lengviau, jie ilgiau tarnauja. Kam pirkti vienus pigius marškinėlius, jei už dviejų kainą jau galima įsigyti kokybišką produktą?!
- Sugrįžkime prie bendro moters įvaizdžio. Pastebite jo pasikeitimų?
- Pastebiu, kad moterų makiažai, šukuosenos, netgi aprangos stilius paprastėja, ir tai džiugina akį. Makiažas tapo lengvesnis, moterys tiek daug nebesipudruoja veido, atsisako priaugintų blakstienų. Jaučiasi toks išlengvėjimas, supaprastėjimas. Švarūs plaukai bei veido oda man daug gražiau nei šukuosena, pripurkšta lako, ar ryškus makiažas, kai moteris jau nebepanaši į save.
lsveikata.lt „Facebook“. Būkime draugai!
Komentuoti: